Aankomst op de To Windward - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Fred Bouter en Hans de Jong - WaarBenJij.nu Aankomst op de To Windward - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Fred Bouter en Hans de Jong - WaarBenJij.nu

Aankomst op de To Windward

Door: fredenhans

Blijf op de hoogte en volg Fred Bouter en Hans de Jong

18 April 2012 | Verenigde Staten, Miami

Hallo mensen.

Gisteren weer wat zeeervaring opgedaan in de rubberboot van Hans en Lydia.
Zij stonden om 09.30 uur voor de deur van het hotel. Ik had nog geslapen en goed ontbeten en mijn eerste bijdrage geschreven. Verder de dag vreselijk druk bezig geweest met boodschappen doen in de supermarkt en de bootwinkel. Spullen afgeleverd aan boord van de To Windward die inmiddels goed op orde is gebracht. Zojuist mijn PLB geregistreerd dus ik kan gecertificeerd te water. Hans heeft nog steeds de boot van St. Maarten die gedurende de nacht toch weer aardig zacht was geworden. Zijn blow job heeft alles weer strak gezet.
Van de NOAA ontvangt Heather een dezer dagen een decal met wat info. Dat regelen we wel op Bermuda. Warrig verhaal maar de batterij is bijna op. Vanmiddag verhalen we naar de stad en dan ga ik verder. Nu nog de staphone en dan vertrekken we waarschijnlijk vrijdag.
Groet,

Tot later

Fred

• 26 April 2012 - 01:18

Gert:

Fredje & Hans, we hebben net jullie eerste relaas van over de Atlantic varen (nee niet vliegen dit keer) gelezen. Boot lijkt wel een Pinta. We zullen jullie met regelmaat proberen te volgen. Hoewel we de draad van de 1e verhalen wat moeilijk konden ontdekken. En dan die (vaktaal) afkortingen en woorden: PLB, NOAA, staphone en ... wat doet die blow job ertussen? Maar dat is wellicht weer ff wennen aan de Fred-stijl. Heel veel sukses en natuurlijk behouden vaart, want die verhalen sessie (dan ben je pas echt in je element) ergens van de zomer, die willen we natuurlijk nooit missen.
    Wij zitten in onze laatste week van 3 weken in S'pore en 2 weken Taailand. Ook zeer interesssant! Maar .... kan zeker niet tippen aan jullie vaartochtje. Groeten aan kapitein Hans en uiteraard ook groeten voor jezelf. GertYati

• 26 April 2012 - 15:54

Wim&Mieke:

Toffe foto's van twee genietende zeebonken! Met die hoedjes lijken jullie Al Capone wel, hahaha.
    Succes met je verdere verslagen, geeft ons leesplezier.

• 27 April 2012 - 11:26

Jan Van 2b:

Het is leuk om je zo af en toe te volgen
    groeten jan