Een weerbericht maken - Reisverslag uit Santa Maria Maior, Portugal van Fred Bouter en Hans de Jong - WaarBenJij.nu Een weerbericht maken - Reisverslag uit Santa Maria Maior, Portugal van Fred Bouter en Hans de Jong - WaarBenJij.nu

Een weerbericht maken

Door: Rowan

Blijf op de hoogte en volg Fred Bouter en Hans de Jong

09 Juni 2012 | Portugal, Santa Maria Maior

Inmiddels kan ik mijn Bureau "De Weerzin" gaan oprichten voor weersverwachtingen over de hele wereld en omstreken. Tot zover vermoed ik een klein kringetje van zeilers die mijn weerberichten dankzij mijn sms-jes krijgen doorgestuurd via de satelliettelefoon van Fred en Hans. Vanuit Steenwijk lijkt het erop alsof meerdere zeiljachten inmiddels optimale koersen sturen aan de hand van de weerberichten die ik doorgeef via de satelliettelefoon. "How bizar...;-)" Steenwijk-Atlantische Oceaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred Bouter en Hans de Jong

Zeilen van de USA naar Europa

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 42713

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 16 Juni 2012

De groeten aan de zee

Landen bezocht: